מה חשוב לעשות לפני טיסה לחו"ל?

# סים לחו"ל# איסים# חבילת תקשורת לחו"ל# eSIM# שיחות לחו"ל

אין על ישראל הקטנה שלנו, אבל לפעמים זה כיף להתרענן ולפגוש מקומות חדשים. המעבר למדינות חדשות מצריך הכנה מוקדמת בכמה היבטים וככל שאלו מטופלים כראוי כך נמנעות תקלות והטיול הופך לחלק יותר.

סים לחו"ל, איסים, חבילת תקשורת לחו"ל, eSIM, שיחות לחו"ל

ההכנות לנסיעה לחו"ל עשויות להשתנות בהתאם ליעד הנסיעה וכן למשכה אולם בחרנו להעלות חמישה נושאים בסיסיים שכדאי לתת עליהם את הדעת טרם הטיסה:

חבילת תקשורת לחו"ל

החיבור למשפחה, לעבודה, לחברים או לכל גורם אחר בארץ הוא פקטור חשוב למטיילים רבים. חבילת תקשורת מתאימה תאפשר שמירה על חיבור כזה. במידה והמכשיר שלכם תומך ב-eSIM אנו ממליצים לבצע רכישה של חבילה מתאימה עוד מהארץ. במידה ואתם רוצים לשמור על המספר הישראלי יהיה עליכם לבצע העברת שיחות טרם הטיסה, שלב שמומלץ (ובחברות מסוימות אף הכרחי) לעשות עוד מהארץ. אי לכך עליכם להגדיר את משך הנסיעה, כמות הדקות והגלישה האינטרנטית שאתם מעוניינים לרכוש ולבחור את החברה המתאימה לכם ביותר. ככלל, לאחר שהגדרתם את הפרמטרים הללו נותר לכם לאתר מחיר טוב ושירות זמין כדי לקבל מענה מהיר בעת הצורך.

ביטוח נסיעות לחו"ל

גם בטיולים קצרים מאוד ההמלצה הרווחת היא לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. כיום, מרבית חברותה אשראי מציעות חמישה ימי ביטוח בסיס ללא עלות, הטבה שכדאי לממש גם אם אתם טסים לפרק זמן ארוך יותר שכן תוכלו להשלים את הסכום הנדרש לתקופה שמעבר לחמשת ימי הביטוח. חשוב מאוד לוודא שהביטוח כולל את הסעיפים הנחוצים לכם כאשר הבסיס הוא תמיד ביטוח הבריאות. במידה ואתם מתכוונים לעשות ספורט אתגרי בקשו להוסיף כיסוי זה, כמו כן ניתן להוסיף כיסוי למצב של קיצור או ביטול נסיעה וכן כיסוי לכבודה שתיקחו עמכם לרבות מכשירים ניידים ומחשבים ניידים.

קבלת מסרונים

במידה ותצטרכו להתחבר לאתר משמעותי כגון אתר הבנק, אתרים של חברות האשראי וכדומה סביר להניח שתצטרכו לקבל מסרון עם קוד אימות ולהזינו. חשוב שתוודאו עם חברת הסלולר שלכם כי אתם פתוחים לקבלת מסרונים בחו"ל ובכל מקרה כדאי לגבות זאת גם על ידי שימוש באפליקציות המאפשרות העברת מסרונים למייל בצורה אוטומטית ובכך להיות בטוחים שתוכלו להתחבר למערכות החשובות לכם.

ויזות

אז לשמחתנו תהליך הויזה לארה"ב השתנה כליל ואנו לא זקוקים יותר לראיון ולויזה במתכונתה הקודמת אולם אנו חייבים להגיש בקשה מקדמית טרם הטיסה ולקבל אישור כניסה לארה"ב.

חוץ מארה"ב, ישנם מדינות רבות אשר צריך להגיש בקשה לויזת כניסה אליהם. אין מדובר בתהליך המצריך ראיון מקדים אלא בהגשת בקשה דרך סוכן נסיעות או דרך אתר המדינה באופן מקוון וקבלת אישור הכניסה מבעוד מועד. מדינות כמו ויאטנם וקמבודיה מצריכות מילוי טפסי ויזה, סינגפור מבקשת מילוי טפסי כניסה טרם הטיסה, תאילנד מעניקה ויזה ל 30 ימים בעת הכניסה אולם ניתן לבקש כבר בארץ 30 ימים נוספים בעלות נמוכה מזו המשולמת בתאילנד עצמה וכן לאחר מכן להרוויח עוד חודש הארכה במדינה עצמה ובכך לשהות 3 חודשים ולא רק חודשיים. נגענו כאן בנושא האשרות על קצה המזלג ממש, כדאי לקרוא אודות אשרות הכניסה הנדרשות לכל מדינה ולהתכונן לכך מבעוד מועד. אל תשאירו זאת לרגע האחרון כי אתם עשויים למצוא את עצמכם מסורבי כניסה מסיבה טכנית בלבד.

קראו עוד

מה לקחת לטיסה?אז מה זה eSIM?5 דברים שאסור לשכוח לפני טיסה